JUŽNI PACIFIK nivo 4: TEMPLE OF PUNA (Punin hram)

Neprijatelja: 9 Predmeta: 10, plus DESERT EAGLE PIŠTOLJ, artifakt ELEMENT 115 (ili ORA BODEŽ**) i 2 kristala Tajne: 1*

*Broj neprijatelja nije precizan (pogledajte poslednju oblast u nivou).Potrudite se da pronađete sva tajna mesta da biste imali pristup do tajnog nivoa na kraju igre.

Ciljevi: Probijte se kroz hram pun zamki da sredite Južno Pacifičkog "glavonju" i prisvojite njegov artifakt.

Opis: Ubijte 2 urođenika sa duvaljkama na stepeništu desno. Idite uz stepenice pored njih. Srešćete još 2 tipa sa duvaljkama na putu do vrha. Kada stignete tamo, propuzite kroz mali otvor.

Pokupite mali paketić na ulazu. Sledeća prostorija ima kose strane, zaključana vrata, 4 dugmeta (za otvaranje tih vrata) i red povezanih sečiva koja se obrću. Kada sečiva prou pored vas na desno, skliznite i sprintujte napred do kristala. Nastavite da se krećete, zaokrenite na levo i trčite uz padinu. Postavite Laru kod jedne od pukotina između kvadrata sa dugmetom i susednog kvadrata. Čučnite i bićete bezbedni od sečiva. (NAPOMENA: Možete takođe naći sigurna mesta za stajanje u uglovim prostorije, ali meni je ovaj način lakši.)

Kada sečiva krenu u suprotnom pravcu, ustanite i pritisnite prvo dugme. Onda se zakoračite u stranu natrag do pukotine i opet čučnite. Sledeći put kada sečiva krenu u drugom pravcu, otrčite do jedne od pukotina. Čučnite, sačekajte da sečiva opet odu, pa pritisnite dugme. Čučnite opet pored pukotine ako treba. Onda, kada sečiva odu u drugom pravcu, pratite ih ali ih čekajte na nizbrdici. Kada se okrenu i krenu prema vama, preskočite ih iz zaleta. (NAPOMENA: Pazite da trčite pravo napred od pukotine tako da preskočite preko sečiva kod osovine.) Trčite uz padinu i ponovite manevar čučanj-trčanje-pritiskanje za preostala dva dugmeta. Onda kada sečiva odu, sprintujte dole kroz otvorena vrata.

Popnite se ispod luka. Ispod je je prostorija sa 3 prekidača. Kada skliznete unutra, plafon sa šiljcima počinje da se spušta. Brzo izvucite pokretni blok (jedini izrezbareni) iz levog zida. To će zaustaviti plafon. (Povlačenje svih prekidača čini isto, ali blok to čini mnogo lakše.) Sada povucite tri prekidača da otvorite kapiju.

Spustite se kroz otvor. Uđite u sledeću oblast, pokupite mali paketić i idite levo do prekidača. On otvara kapiju na drugom kraju prostorije i aktivira zamku sa kotrljajućom stenom. Okrenite se, sprintujte prema kapiji i skrenite desno na strmu stazu. Još jedna stena dolazi s leva, pa produžite dok ne stignete do svoda gde je bezbedno. Usput ćete dobiti kristal. Pritisnite Gledanje dok idete, da vas ne bi dezorijentisala Larina "vizija" stene koja se kotrlja. I pazite na lomljive ploče. Ispod ja nekakva čudna žuta lava.

Sledeća oblast je zapravo mesto gde ste počeli nivo. Još 3 urođenika sa duvaljkama vas čekaju - jedan levo i dvojica desno. Jedna od tipova levo ostavlja mali paketić kada umre. Uzmite ga i idite uz stepenice kao što se išli ranije.

Ovoga puta su mala vrata iznad okuke u stepeništu otvorena. Da dođete do njih, idite skroz do vrha stepeništa, skočite iz mesta da uhvatite izrezbareni zid, pomerajte se levo i popnite se u ulaz. Ovo je JEDINA TAJNA u ovom nivou. Unutra ćete naći PIŠTOLJ PUSTINJSKI ORAO (Desert Eagle) i municiju za njega, kao i signalne rakete i veliki paketić.

Spustite se iz otvora i vratite se niz stepenice do dna. Idite napred na raskrsnici do kapije koja je sada otvorena. Skliznite niz rampu u prostoriju sa tronom.

Pokupite 2 mala paketića sa strane pre ili posle bitke. Kada krenete uz stepenike na zadnjoj strani trona, on će se okrenuti i bitka sa glavonjom - očigledno se zove PUNA, pošto je ovo njegov hram - počinje.

Moguće se pobediti ga i sa pištoljima, ali vrlo brzo ide sa Uzijima ili Pustinjskim orlom. Možete smisliti svoju sopstvenu strategiju, ali evo šta je upalilo za mene: idite uz stepenike. Čim Punina stolica počne da se okreće, počnite da pucate i skočite unazad i nađite sredinu platforme. (Ne želite da padnete preko ivice inače ćete morati iz početka.) Odmah skočite levo ili desno, pa natrag u sredinu, na drugu stranu, pa opet u sredinu. Skačite levo-desno dok pucate. Puna ne može pogoditi Laru sa onim smrtonosnim energetskim munjama dok se kreće.

Zavisno od toga koje oružje koristite, Puna će možda imati vremena da podigne energetski štit i pusti jednog ili više guštera da mu pomognu. Tada ga ignorišite - on neće napadati Laru, a Larini meci ne mogu probiti njegov štit. Umesto toga, brzo ubijte guštere i upotrebite paket za prvu pomoć da neutrališete njihov otrov ako treba. Kada gušteri padnu, vratite se na pucanje u glavonju. Uskoro, njegova stolica će početi da se trese. Tada ćete znati da je gotov. Možete prestati sa pucanjem; ubrzo će eksplodirati.

Uzmite artifakt ELEMENT 115 i krenite na neko hladno mesto! (**NAPOMENA: U nekim verzijama igre, ovo će biti ORA BODEŽ (Ora Dagger); dobićete Element 115 u poslednjem Nevada nivou.)