Nivo 6: DUBINSKO RONJENJE (Deepsea Dive)
Tajne: 1

Potrudite se da pronađete sve tajne da bi na kraju igre mogli da uživate u 'Special Features'!

VAN PODMORNICE: Započinjete nivo van podmornice. Lara nosi odelo za ekstremne dubine (Extreme Depth Suit – EDS). Kontrole za plivanje u EDS-u su slične onima za normalno plivanje; međutim Lara se ne može obrnuti u mestu. Takođe, EDS je opremljen sa 10 signalnih raketa - varalica, koje mogu biti upotrebljene kao mamci da odvuku neprijateljska torpeda dalje od Lare. Da bi upotrebili signalnu raketu-mamac, pritisnite taster za Sprint. (Obične signalne rakete, za osvetljavanje mračnih mesta, se i dalje mogu koristiti uobičajenim tasterom za Signalne rakete.)

Plivajte na dole iz otvora i napred prema morskoj travi. Ispred su isturene stene koje vas primoravaju da skrećete levo ili desno. Prvo, idite desno (kao na ovom snimku). Plivajte između stena do otvorene oblasti sa mini-podmornicom. Podmornica će početi da ispaljuje torpeda u Laru. Ili ih izbegnite ili bacite varalicu kao mamac. Plivajte dole iza žućkastog brežuljka – podmornice da nađete mali, četvrtasti otvor. (Pogledajte snimak ako vam treba pomoć da ga nađete.)

Unutra je zlatna ruža (tajna #1, 16/36), jedina tajna u ovom nivou. Pokupite je i plivajte napolje. Požurite pored mini-podmornice (bacite još jednu varalicu ako hoćete) i vratite se prema velikoj podmornici putem kojim ste došli.

Kada stignete do morske trave (velika podmornica je dalje levo od Lare) nastavite napred pa na desno, drugom stazom između stena. (Ovaj niz snimaka pokazuje put do olupine.) Posle skretanja desno iza morske trave, primetićete kanal između stena levo. Jaka struja vas sprečava da plivate tamo. Nastavite napred do još jedne otvorene oblasti sa neprijateljski nastrojenom mini-podmornicom. Plivajte pored nje i u uzani kanal između nekih zelenih stena nalik na blokove dalje levo. Pratite ovaj kanal da izađete u oblast iznad olupine nemačke podmornice.

OLUPINA PODMORNICE: Kada uđete u ovu oblast, još jedna mini-podmornica prilazi sa daleke leve strane. Da bi je izbegli, odmah zaronite kroz otvor u žućkastoj gomili olupine (prikazano na poslednjem snimku na ovoj stranici).

Kada uđete u olupinu, potražite mali, četvrtasti otvor blizu dna. Plivajte kroz njega do male, šuplje oblasti. Sada potražite još jedan četvrtasti otvor u vrhu suprotnog zida i plivajte kroz njega. Postoji treći otvor koji vodi iz sledeće odaje, takođe blizu vrha. Konačno, plivajte kroz još jedan četvrtasti otvor oko sredine zida u sledećoj odaji.

SCENA: Lara otkriva drveni sanduk. Otvara ga i izvlači KOPLJE SUDBINE. “Ah, ko bi poverovao,” komentariše. Ali njeno oduševljenje je kratkog veka. Tavanica počinje da se ruši, oštećujući njeno odelo. “Joj! Vreme je da idem."

Kada se scena završi, Larin akvalung više ne radi. Moraćete da krenete do velike podmornice i to brzo.

(NAPOMENA: Ako želite, možete snimiti poziciju odmah posle scene. Tako nećete morati opet da je gledate ako se Lara udavi. Samo pazite da snimite u novi slot u slučaju da nešto krene naopako.)

Lara je okrenuta ka izlazu posle filma, pa samo plivajte pravo napred kroz njega. Sledeći otvor je gore levo. Onaj posle tog je na suprotnoj strani odaje blizu vrha; poslednji je pri dnu. Kada dođete u veliku šupljinu u olupini, krenite pravo gore do otvora.

NATRAG DO VELIKE PODMORNICE: (Pogledajte ovaj niz snimaka za vizuelnu pomoć.) Bezobrazna mini-podmornica čeka napolju. Dok izlazite iz rupe, ako se niste okrenuli, podmornica će biti dalje levo. Plivajte prema njoj, bacajući varalicu ili dve usput. Iza podmornice je procep u stenama koji vodi natrag do podmornice. Potražite grupu stena sa zaobljenim, zelenkastim vrhovima. Plivajte ka njima, pa na desno.

Pratite morsku travu koja raste po dnu, zaokrećući (u U) na levo oko isturenih stena. Posle zaokreta nastavite pravo napred. Ovde će struja poneti Laru putem kojim treba da ide. Plivajte s njom. (Ovo je kanal u koji ranije niste mogli ući zbog struje.) Videćete prvu mini-podmornicu u daljini levo. Ne plivajte ka njoj. Umesto toga, skrenite desno između isturenih stena i krenite natrag prema velikoj podmornici. Plivajte ispod nje i gore kroz otvor.

SCENA: Lara ponovo ulazi u podmornicu i skida ronilačko odelo. Zastaje da ispita vrh koplja, ali je prekidaju Mihailov i njegova banda. (Zapis je ovde.)