Nivo 35: THE GREAT PYRAMID (Velika Piramida)
Tajne: 1

(Napomena: Dijagram za MASTABE uključuje i četiri grobnice na početku ovog nivoa.)

MASTABE: Pratite tunel iz nivoa MASTABAS i popnite se napolje u još jednu razrušenu grobnicu (broj 1 u dijagramu). Pokupite mali paketić i čaure za sačmaru u uglovima. Upotrebite pištolje da rasturite daske na ulazu pa brzo izvucite neko moćnije oružje da ubijete tipa u plavom koji čeka napolju. S druge strane jame levo (na zapadu) je još jedan plaćenik. Ako želite, možete ga ubiti odavde samostrelom. Skočite iz zaleta preko jame na levu (južnu) stranu. Trčite do ulaza u zaklon jer još jedan tip puca na vas sa druge strane jame (na severnoj strani). Opet, možete ga smaknuti samostrelom ili revolverom. Šutnite vrata ove zgrade (2). Uz ljudskog neprijatelja unutra je i džinovska buba. Kada ih sredite, pronađite skriveni poklopac u podu. Paljenje signalne rakete vam može pomoći da ga opazite. To je onaj kvadrat koji je podeljen na manje kvadrate. Postavite Laru prema zapadu, uz ivicu poklopca (kao u ovom snimku, koji je zapravo iz nivoa MASTABAS ali je skoro isto). Pritisnite Akciju da podignete poklopac. Spustite se niz merdevine na dno šahta, gde ćete naći BACAČ GRANATA (ili 10 granata ako ga već imate). Ovo je tajna #1 (68/70). Popnite se iz jame. Izađite kroz druga vrata levo (na severu). (Jedan plaćenik vas možda čeka tamo ako ga niste ubili ranije preko jame.) Pucajte u daske na ulazu u sledeću zgradu (3). Uđite i ubijte još jednog tipa u plavom. Ne gubite vreme s poklopcem, jer je ispod samo duboka jama. Izađite kroz vrata u severoistočnom uglu.

Preko duboke provalije možete videti VELIKU PIRAMIDU. Pre nego što nastavite, svratite još do zgrade iza ugla desno (4). Raznesite daske, uđite i ubijte par džinovskih buba. Pokupite Uzi municiju i granate u uglovima. Onda otvorite poklopac da dobijete veliki paketić. Izađite kuda ste i došli i priđite piramidi.

PENJANJE UZ PIRAMIDU: Sada samo treba da se penjete. Vaš cilj je dno piramide na dalekoj levoj (zapadnoj) strani, ali naravno nema direktnog puta. Umesto toga morata ići preko piramide desno (na istok) da bi se popeli više, pa nazad na zapad.

(Napomena: Ako vam treba vizuelna pomoć oko penjanja, pogledajte ovaj niz snimaka. Brojevi u tekstu odgovaraju oznakama na snimcima. Mesta gde se džinovske bube pojavljuju su označena zelenim B na snimcima. Mesta na kojima se aktiviraju padajući blokovi su označena crvenim X. Za skokove iz zaleta duž piramide, namestite se tako da Lara skoči samo malkice pre ivice, inače će zapeti i skočiti iz mesta. Takođe, pazite da ne pritisnete Akciju dok ste u vazduhu ukoliko nije neophodno, pošto to skraćuje skok.)

(1) Skočite iz zaleta sa isturene platforme preko duboke provalije da zgrabite platformu preko puta pri dnu piramide. (2) Okrenite se levo (na zapad) i skliznite niz kosinu na ravnu platformu. (3) Odatle, skočite iz zaleta da zgrabite platformu napred, koja takođe štrči ispod osnove piramide. Popnite se. (4) Popnite se gore na prvi sprat piramide i ubijte džinovsku bubu. (5) Popnite se još jedan red više. Sada bi trebalo da ste na ravnom prostoru piramide dva kvadrata širokom i dva reda iznad osnove. (6) Okrenite se desno (istočno) i skočite iz zaleta duž drugog reda preko dva klizava bloka da doskočite na ravni blok iza. Odmah pomerite Laru do gornje ivice ravnog mesta i čučnite da izbegnete smrtonosni blok koji pada. (7) Kada padajući blok prođe iznad Larine glave, skočite iz mesta sa sredine ravnog bloka, preko klizavog bloka, na drugi ravni blok. (8) Ponovite ovo da dođete do sledećeg ravnog mesta i odmah se sagnite da izbegnete još jedan padajući blok. (9) Popnite se jedan red više. (Sada bi trebalo da ste u trećem redu piramide.) (10) Okrenite se desno (istočno) i skočite iz mesta sa sredine ravnog bloka, preko klizavog bloka, na drugi ravni blok. (11) Ponovite ovo da dođete do sledećeg ravnog mesta, koje je dva kvadrata dugo. (12) Skočite iz zaleta da doskočite na klizavo mesto tri kvadrata napred i (13) skliznite niz piramidu do ravnog mesta tri reda niže. Pribijte se uz gornju ivicu da izbegnete padajući blok. (14) Siđite na platformu ispod, koja štrči iznad provalije. Odatle, skočite iz zaleta preko provalije da zgrabite ravni, četvrtasti blok na drugoj strani. Popnite se. Okrenite se levo (istočno) i ubijte džinovsku bubu na strmom, kosom bloku malo dalje duž zida provalije. (15) Skočite iz zaleta da doskočite na taj strmo iskošeni blok. Moraćete se pažljivo namestiti za taj skok, pošto je samo uski trouglasti vrh početne platforme dovoljno ravan da se na njemu sigurno stoji. Pazite da trčite duž desne strane bloka, pored zida. (16) Okrenite se licem prema provaliji (severno) i skočite iz zaleta da zgrabite niži braon stepenik na drugoj strani procepa. (Ivicu je teško videti pošto se stene stapaju jedna u drugu. Označila sam je zelenom bojom na snimku.) (17) Popnite se na viši braon blok. (18) Onda se popnite na peskovitu platformu iznad i odmah čučnite dok vam padajući blok leti preko glave. (19) Okrenite se desno (istočno) i skočite ukoso iz mesta dole na blok sa velikim paketićem. (20) Skočite nazad na prethodnu platformu. (21) Sada postavite Laru na levu stranu ravnog mesta, licem uz brdo ali malo iskošenu na levo. Skočite iz mesta na sledeće ravno mesto red više. (22) Ponovite isti tip skoka do sledećeg ravnog mesta red iznad onog. Sada bi trebalo da ste u trećem redu od dna. (23) Skočite iz mesta sa sredine ravnog bloka, preko klizavog bloka, na drugi ravni blok u istom redu. Ovo izaziva pojavljivanje još jedne džinovske bube. (24) Popnite se dva reda više. (25) Okrenite se desno (istočno) i skočite iz mesta preko klizavog bloka, na drugi ravni blok. (26) Ponovite ovo da dođete do sledećeg ravnog mesta i čučnite da izbegnete još jedan padajući blok. (27) Popnite se dva reda više do dugog ravnog mesta, (28) hodajte duž ovog ravnog mesta na levo (zapad), i ubijte par buba na sledećoj dugoj platformi gore i levo. (29) Popnite se na ovu platformu i (30) hodajte preko nje do levog (zapadnog) kraja. (31) Sa kraja duge platforme (gde su bile bube), skočite iz zaleta na treći klizavi kvadrat napred i (32) skliznite dole do ravnog mesta tri kvadrata niže. (33) Okrenite se prema zapadu i skočite iz zaleta preko dva klizava bloka na ravni blok iza. Ubijte još jednu bubu. Sada imate izbor staza. Ipak, ne penjite se gore jer će vas skok iz zaleta posle toga dovesti do kvadrata sa padajućim blokom koji je nemoguće izbeći. (34) Zato umesto toga skočite iz mesta sa sredine ravnog bloka, preko klizavog bloka, na drugi ravni blok u istom redu. (35) Skočite ukoso iz mesta dole na sledeće ravno mesto. (36) Okrenite se licem prema kosini i skočite još jednom ukoso iz mesta gore i na levo do sledećeg ravnog mesta. (37) Još jednom skočite ukoso iz mesta dole na sledeće ravno mesto. (38) Okrenite se prema kosini i još jednom skočite ukoso iz mesta na gore i levo na sledeće ravno mesto. Ovde će vas napasti još jedna buba. (39) Popnite se tri reda više. (40) Postavite Laru licem prema kosini i još jednom skočite ukoso iz mesta na gore i levo na sledeće ravno mesto. (41) Skočite iz mesta preko klizavog bloka na sledeći ravni blok u istom redu. Sagnite se da izbegnete padajući blok. (42) Onda još jednom skočite iz mesta na sledeće ravno mesto. (43) Odatle, skočite iz zaleta na treći klizavi kvadrat napred i (44) skliznite dole u sledeći nivo.