Nivo 28: STREET BAZAAR (Ulična pijaca)
Tajne: 1

(Napomena: Za pregled svih Kairo nivoa pogledajte ovaj DIJAGRAM.)

GARAŽA SA UMIRUĆIM VOJNIKOM: Još jednom, privremeno gubite kontrolu nad tasterom za Gledanje. Zvuci bitke su malo zastrašujući, ali je možete sići niz merdevine u sobu ispod. Priđite umirućem vojniku. (Zapis dijaloga iz scene koja sledi je ovde.) Pokupite DETONATOR ZA MINE (Mine Detonator Body). Takođe uzmite DIZALICU ZA KOLA (Car Jack Body) iza plavog taksija i RUČKU (Handle) sa jednog od stolova. Pritisnite crveno dugme da otvorite dvoja vrata. Prvo idite kroz niža vrata. Pratite hodnik do zelenih vrata koja možete otvoriti pritiskajući taster za Akciju.

DVORIŠTE ISPOD MOSTA IZMEĐU KROVOVA: Utrčite i ubijte vojnika levo. Još jedan vojnik vreba u udaljenom uglu. Sredite i njega. Pokupite Uzi municiju ispod terase sa stubovima. Izlaz u severozapadnom uglu (gde možete videti barikade sa mrtvačkim glavama) vodi u miniranu oblast Rovova (TRENCHES). Nema potrebe da idete tamo, pošto vam još fale šifre za detonator.

POTKROVLJE GARAŽE: Vratite se u garažu i idite kroz vrata na vrhu rampe. Upuzite u mali otvor po veliki paketić. Ispuzite napolje i popnite se merdevinama pored otvora da dospete blizu plafona. Skočite ukoso iz mesta do dna stepeništa desno. (Ili, skočite iz mesta da uhvatite drške na plafonu i prebacite se tamo.) Idite kroz uzani prolaz desno do male sobe sa rešetkom sa katancem na plafonu. Popnite se na blok u ulgu. Iskombinujte dizalicu (Car Jack Body) i ručicu (Handle), i upotrebite DIZALICU na niskom kamenom zidu da podignete rešetku. Popnite se kroz otvor na krov.

KROV BLIZU MOSTA I GROMOBRAN: Vodite računa da izbegavate gromobran dok istražujete ovaj kraj. Roj skakavaca se pojavljuje kada stanete na niski stepenik levo od gromobrana. Kada se roj raziđe, idite okolo na levo da dođete iza gromobrana. Tu ćete naći 2 metalne kutije i nekakvu mašinu sa drvenim vrhom. Povucite kutiju najbližu gromobranu dalje od njega u prolaz. Idite oko kutije i gurnite je u udubljenje da vam ne smeta. Izvucite mašinu iz njenog udubljenja, pa idite oko nje i gurnite je na gromobran.

Skočite iz zaleta sa kraja mosta između krovova da zgrabite merdevine. Penjite se oko uglova na levo dok ne stignete do platforme. Okrenite se (da budete licem prema severu) i skočite iz mesta ukoso prema stazi oivičenoj zelenkastim kamenom desno. Idite oko ugla na desno da nađete tajnu #1 (60/70), veliki paketić, otrovne strele i fleš granate, sa specijalnim dodatkom - rojem skakavaca. Pokupite stvari i vratite se putem kojim ste došli. Pazite na kosu ivicu krova. Ravno mesto na kraju zelene staze je sigurno, ali odatle morate da skočite nazad na platformu pored merdevina ili ćete skliznuti s krova. Popnite se u otvor levo od merdevina. Okrenite se i visite, pa puštajte i pritiskajte Akciju da hvatate ivice dok klizite. Ako ublažite pad na ovaj način, Lara neće izgubiti energiju. Pratite hodnik.

OTVORENA OBLAST SA KUTIJAMA I TERASOM (BORBA S BIKOM): Ne možete razbiti, pomeriti ili se popeti na kutije, pa ih ostavite za sada. Idite niz rampu (u severozapadnom uglu). Pokupite PODATKE O POZICIJI MINA (Mine Position Data) pored bezglavog Saide. Vratite se uz rampu da sretnete ogromnog oklopljenog bika - istog kao što je bio Semerhetov Čuvar. I baš kao i čuvara, ne možete ga ubiti. Možete stajati na niskim platformama ako vam je potrebno bezbedno mesto. Kao i u Semerhetu, iskoristite bika da obavi teški posao. Ako stanete na nisku platformu u uglu, on će na kraju rasturiti obe kutije tamo. Sa trećom je malo teže. Meni je bilo najlakše da ga nateram da je razvali tako što je Lara skočila u kutiju. Onda je on jurnuo pravo na nju. U ovim kutijama su signalne rakete, mali paketić i Uzi municija. Bik takođe treba da vam otvori izlaz. Postavite Laru ispred gomile malih kutija. Kada bik jurne, skočite u stranu u poslednjem trenutku. On će gurnuti kutije tako da možete da izađete. Idite uz rampu na terasu. Ubijte vojnika blizu levog ugla. (Napomena: Možete primetiti da su se kutije misteriozno pojavile dole. Možete čak sići i naterati bika da ih opet polomi, ali u njima nema ništa.) Idite kroz vrata ispod izbušene rupe sa sunčevim zracima. Skliznite niz rampu u TRENCHES.

TRENCHES - ULICA S PALMOM: Skliznite niz rampu do ulice. Idite kroz vrata i pored palme, i nastavite pravo napred (na zapad). Skrenite desno na kraju ulice i idite nizbrdo prema dva stepeništa. Nastavite do platforme sa ogromnim brdom peska. Sada se možete popeti uz njega tako što ćete skočiti sa male, četvrtaste platforme na dnu brda peska da zgrabite platformu blizu dna merdevina. Popnite se merdevinama nazad u STREET BAZAAR.

STREET BAZAAR - GARAŽA: Idite kroz garažu i kroz niža vrata u dvorište ispod mosta između krovova. Pređite dvorište do severozapadnog ugla (gde možete videti barikade sa mrtvačkim glavama) i izađite tuda u nivo TRENCHES. Nastavite s opisom za taj nivo, sa delom pod naslovom "TRENCHES - treći put".