Nivo 27: TRENCHES (Rovovi) - prvi put
Tajne: 0

(Napomena: Za pregled svih Kairo nivoa pogledajte ovaj DIJAGRAM.)

ULICA SA PALMOM: Dovezite motocikl do platforme sa stubovima i siđite. Pokupite Uzi municiju na platformi. Onda krenite niz ulicu na desno (istočno) prema palmi.

PESKOVITA ULICA I UTVRĐENJE: Idite kroz vrata iza palme u usku, peskovitu ulicu. Rampa napred je suviše strma za penjanje. Idite levo (severno) i pratite ulicu do zgrade sa četvrtastim, belim stubovima desno. Vojnik vreba iza prvog stuba. Eliminišite ga i nastavite. Kada stignete do T-raskrsnice, stanite da ispitate situaciju. Niz put desno je mitraljez. Da ga izbegnete, otrčite uz ulicu levo i skočite uz gomilu peska do sigurnog mesta sa velikim paketićem i Uzi municijom. Odatle možete proučiti mesto na kome se nalazi mitraljez uz pomoć dvogleda (Binoculars). Približite mu se, pribijajući se uz levi zid. Kada se malo primaknete, pretrčite preko ulice i sklonite se u pomoćni prostor desno. Čim dospete iza zida od vreća s peskom, čučnite. Onda puzite napred i oko ugla na levo. Puzanje će vam omogućiti da dođete s druge strane mitraljeza dok je još uperen prema zidu od vreća. Upotrebite revolver ili samostrel da pogodite crvenu tačku na mitraljezu kroz mali, pravougaoni otvor u zidu. Bum! Nema više mitraljeza. Popnite se na zid od vreća s peskom, pa na platformu iznad, gde ćete naći super granate. Skočite dole, popnite se na platformu iznad mesta gde je bio mitraljez i spustite se kroz rupu. Oprezno pratite prolaz. Kada dođete do niskog otvora desno, upuzite u njega. (Ako nastavite napred, naletećete na bacač plamena.) Idite kroz niski prolaz sa cevima s parom. Ubijte vojnika u sledećoj sobi, vodeći računa da izbegnete otvoreni plamen. Vojnik ostavlja mali paketić, koji će vam do sada verovatno biti potreban. Pucajte u kutiju da dobijete plave čaure. Popnite se kroz otvor u plafonu da bi uništili bacač plamena. Zbog nekakvog baga možda nećete moći upotrebiti revolver da sredite vojnika na drumu iza bacača plamena. U tom slučaju, pokušajte sa samostrelom. Iskombinujte ga sa laserskim nišanom pa opalite. (Treba oko 8 normalnih ili 3 otrovne strele. Verovatno želite da sačuvate eksplozivne strele.) Lara, iako čarobnjak za oružja, izgleda da ne može da se popne kroz ovaj mali otvor. Zato se vratite kroz sobu ispod, pa kroz niski prolaz sa cevima s parom, do ulice. Nastavite pored mesta gde je bio mitraljez, prolazeći ispod polupanog vozila, do T-raskrsnice.

Idite kroz niski prolaz desno, tempirajući puzanje da izbegnete cevi s parom koliko možete. Pokupite KLJUČ ZA ORUŽANU ŠIFRU (Weapon Code Key) pored mrtvog vojnika. Ispuzite napolje. Nastavite pravo napred do duboke jame. Mitraljez s druge strane je pokvaren ili nema municije, pa ne morate da brinete. Uhvatite pukotinu i pomerajte se oko ugla, preko jame i oko sledećeg ugla, gde se možete spustiti na platformu. Ubijte vojnika koji čeka u zasedi. Pokupite veliki paketić iza mitraljeza.

Nastavite na zapad do OTVORENE OBLASTI SA PREVRNUTIM DŽIPOM. Kada priđete motoru džipa, još jedan vojnik će vas napasti iz pravca jame. Ubijte ga. Onda stanite ispred motora i upotrebite pajser da iščeprkate VALVE PIPE (dovodnu cev). Sagnite se ispod niske tavanice naspram džipa i nađite drvenu kutiju u zadnjem uglu. Pucajte u nju da dobijete veliki paketić koji se unutra nalazi. Vratite se putem kojim ste došli (preko jame, pa uskim ulicama i prolazima) do motocikla.

Ako ste već bili u CITADEL GATE nivou i nabavili NITROUS OXIDE CANISTER (Kanister sa azotnim oksidom), možete ga sada iskombinovati sa VALVE PIPE da napravite NITROUS OXIDE FEEDER. Postavite Laru licem prema motociklu (kao da će da sedne) i upotrebite FEEDER da ga prikačite na motor. Sada kad pritisnite taster za Sprint dok vozite napred, dobićete dodatno ubrzanje.

[Napomena: Ako nemate NITROUS OXIDE CANISTER, možete se vratiti u CITADEL GATE da ga nabavite. Od ulice sa palmom pratite put na jug nazad do CHAMBERS OF TULUN. Kada uđete u taj nivo, siđite s motora i pratite put na desno (zapad), koji vodi do vrata CTADEL GATE. Ako vam treba pomoć da prođete kroz ta vrata, pogledajte opis za TULUN.]

Kada budete imali oba dela i prepravite motocikl sa dovodom za azotni oksid, možete se vratiti u CHAMBERS OF TULUN po ključ za krov, koji će vam trebati u ovom nivou (TRENCHES). (Ako ne želite da se bakćete sa vraćanjem tamo, postoji način da izbegnete korišćenje ključa za krov. Pogledajte napomenu dole kod *.) Možete se takođe vratiti u CITY OF THE DEAD po drugu tajnu u tom nivou.

Da se vratite u CHAMBERS OF TULUN: Od ulice sa palmom pratite put na jug. Nastavite sa opisom za taj nivo, sa delom pod naslovom "CHAMBERS OF TULUN - drugi put".

Da se vratite u CITY OF THE DEAD: Pratite uputstva gore da se vratite u CHAMBERS OF TULUN. Vozite motocikl kroz ulice oko istočne strane Odaja. Kada stignete do duboke jame, vozite oko leve (istočne) ivice. Idite desno (na zapad), pa skrenite levo (na jug) uz brdo da uđete u CITY OF THE DEAD. Nastavite sa opisom za taj nivo, sa delom pod naslovom " CITY OF THE DEAD - drugi put".

TRENCHES - drugi put

Nakon što nađete ključ za krov u nivou CHAMBERS OF TULUN, i delove za dovod za azotni oksid (pogledajte napomenu gore), možete produžiti u ovaj nivo. Od ulice sa palmom (blizu ulaza u nivo), idite pešice uz ulicu na severoistok.

Blizu stepenica videćete udubljenje na svakoj strani ulice. Popnite se u ono levo i uzmite veliki paketić. Pređite do udubljenja na drugoj strani ulice, okrenite se i sredite snajperistu na krovu preko puta. Otvorite poklopac iznad nižeg dela ovog udubljenja tako što ćete stati na ivicu licem prema poklopcu i skočiti uvis da zgrabite dršku. Popnite se kroz mali otvor iznad i spustite se u malu sobu iza. Pokupite tobolac otrovnih strela. Puzite kroz uzani prolaz do otvora iznad ulice sa palmom. Okrenite se desno, izvucite pištolje dok čučite, i pucajte u sivi blok koji zagrađuje pukotinu. Odskočite i uhvatite ivicu otvora. Pomerajte se na levo (ovo ne možete izvesti ako niste prethodno uništili prepreku) i oko ugla, i spustite se na platformu. Upotrebite drške iznad glave da pređete iznad ulice do otvora na zgradi preko puta. Potrošite paketić za prvu pomoć ako treba, pošto će vas usput napasti roj skakavaca.

KROVOVI: Uđite u sledeću oblast oprezno da vas ne iznenadi vojnik unutra levo. On ostavlja mali paketić za sobom. Upotrebite ključ za krov (Roof Key) da otključate vrata u uglu. Prođite kroz njih do još jedne platforme iznad ulice.

(*Napomena: Ako nemate ključ za krov i ne želite da se vraćate u CHAMBERS OF TULUN po njega, možete umesto toga skočiti iz zaleta sa platforme na južnoj strani rešetke koja ide preko ulice da zgrabite ivicu crveno osvetljenog ulaza. Popnite se i okrenite se. Ovo je takođe korisno i ako hoćete da izbegnete vojnika pored vrata krova.)

Skočite iz zaleta da zgrabite vodoravnu pukotinu na sledećoj zgradi. (Usmerite se prema desnom kraju, da Lara ne udari glavu.) Pomerajte se na levo dok se ne budete mogli popeti. Popnite se preko blokova do otvora kroz koji možete gađati razvodnu kutiju na drugoj strani ulice. Samostrel sa laserskim nišanom odgovara za taj posao. Pogodite crveno svetlo i jedna normalna strela bi trebalo da bude dovoljna. Kada kutija počne da se dimi, znaćete da ste je onesposobili. Ovo otvara vrata negde. Vratite se do otvora iznad ulice i spustite se na zemlju.

PAR STEPENIŠTA I DUGI SKOK DO NIVOA STREET BAZAAR: Vratite se do motocikla i vozite oko ugla prema severozapadu. Videćete dva stepeništa koja vode prema severu. Da raščistite oblast, prvo vozite uz stepenice levo. Pregazite vojnika na vrhu i nastavite nizbrdo, gazeći još jednog vojnika na dnu. Obratite pažnju na ogromnu gomilu peska. Na vrhu gomile su merdevine. Ne možete doći do njih peške jer je gomila suviše strma. Ali, u uglu desno od gomile su velika vrata koja ste upravo otvorili rasturivši razvodnu kutiju. Možete preskočiti motociklom do tamo: vozite nazad uz brdo do dva stepeništa. Namestite se za dugu, pravu vožnju od vrha brda uz levu stranu desnog stepeništa. Upotrebite nitro ubrzanje (Sprint) za ekstra snagu. Jurnite uz stepenice i kroz vrata koja ste otvorili da dospete na vrh gomile peska. Siđite s motocikla blizu malih zatvorenih vrata i popnite se uz merdevine do nivoa STREET BAZAAR.

TRENCHES - treći put

(Napomena: Posetićete ovaj nivo još jednom, tokom STREET BAZAAR nivoa. Ovo je uključeno u opis za Street Bazaar.)

MINIRANA OBLAST: Uđite u ovu oblast iz nivoa STREET BAZAAR. Kada nabavite MINE DETONATOR i MINE POSITION DATA u nivou STREET BAZAAR, možete produžiti u ovaj nivo. (Ako još nemate te predmete, vratite se kroz vrata u prethodni nivo.) Idite do dalekog kraja staze. (Detonator radi samo kada je Lara na tom kvadratu.) Iskombinujte MINE DETONATOR i MINE POSITION DATA i upotrebite ih da raznesete mine. Skočite iz mesta preko barikada i pređite sada bezopasno minsko polje. Pritisnite crveno dugme da otvorite vrata iza ugla. Sada možete uzeti motocikl i provesti ga kroz vrata. Vozite oko ugla na levo i pregazite vojnika. Vozite uz brdo da ponovo uđete u nivo CITADEL GATE. Nastavite sa opisom za taj nivo, sa delom pod naslovom "CITADEL GATE - drugi put".